Decizii marete la final de an

new_year_resolutions

Se apropie finalul de an, astfel ca traducatorii de documente fiscale Constanta isi fac bilantul activitatii profesionale si al vietii personale si pregatesc demersurile ca 2015 sa fie un an si mai bun. Au intervenit insa colaboratorii de la traduceri documente contabile Constanta care au intrebat, parafrazand o replica dintr-un film celebru: Why so serios? De ce sa nu ne gandim si altfel la ce vrem sa facem la anul? Colaboratorii de la traduceri documente fiscale Constanta au intrat in joc si au generat rezolutii de final de an care mai de care mai amuzante:

“Nu o sa mai spun aceeasi poveste de fiecare data cand ma intalnesc cu aceeasi prieteni”.

“Nu o sa-mi mai plictisesc seful cu aceleasi scuze pentru luat zile libere. O sa ma gandesc si la altele noi”.

“O sa renunt la ciocolata. Promit. 100%. Sincer. Pe bune”.

“O sa incep sa cumpar bilete la loto de la un vanzator mai norocos”.

“O sa cheltuiesc mai putini bani pe gadget-uri de care nu am neaparata nevoie, precum camera asta digitala pe care am comandat-o de Craciun”.

“O sa conduc mai atent, oamenii au inceput sa remarce zecile de urme si zgarieturi de pe masina mea”.

“Promit sa nu mai vad niciun serial sau film in care un personaj care moare intr-un episod este readus la viata in urmatorul”.

“Rezolutia mea de Anul Nou este 1024 X 968″ (clasica deja).

“O sa invat ce anume inseamna <<rezolutie>>”.

“Promit sa ma tin timp de cel putin o saptamana de toate rezolutiile pe care le fac”.

“Eu nu am o rezolutie, eu am o urare: fie ca necazurile sa va tina tot atat cat va tineti voi de rezolutiile pe care le faceti”.

Sursa imagine: www.playbuzz.com.

Daca aveti nevoie de noi, ne gasiti la 0761 431 255/ andrinacraciun@gmail.com.

Lasă un răspuns

